Hungry

Hungrig, men har inte lust på mat. Måste ta ut Brumle, frågan är hur mycket jag skulle ta mig ut om det inta var för honom. Vädret är inte så kul så blir ingen lång tur, till butiken och hem igen. Jag behöver nämligen florsocker. Det enda jag har lust på är drömrulltårta. Kall, halvt frusen för att vara exakt. Och dem man köper går inte att äta, dem smakar inte alls som dem ska.

Så det är min plan. Tills att den är färdig, och halvfrusen så kan jag jo alltid ta ett päron, eller knäckebröd. Eller soppa. Eller av något jag har i frysen… Så, tur med fyrbente. Så drömrulltårta.

One thought on “Hungry

  1. sv; Okej 🙂 finns massor med hotell i Antalya, men är nog rätt dyrt nu eftersom de är högsäsong. Och de är ju normalt rätt dyrt med hotell där, om man jämför med Marmaris osv. Men något hittar ni väl 🙂

Kommentera

