Good Girrl

Gått en 40 minuter promenad i regnet. En rask sådan. Ätit päron med kanel som kvällsmat, vanligvis brukar jag ha kesella till men blir så sjukt uppblåst av mjölkprodukter. Så försöker kutta ut just det, samt äta lite mer fiber för att se om det blir bättre. Kul att se ut som om man är gravid, när man inte är det liksom. Brumle var inte helt nöjd med att vara ute i regnet men desto lugnare är han nu, sover under filten med min fot som kudde.

Är inte alls trött, eller är sliten men inte trött nog för att sova. Och det faktum att jag bara vrider och vänder mig i sängen gör att jag väntar med att sova en timme eller 2. Vanligtvis ser jag på klockan sista gången tidigast 4 på morgonen, väldigt kul, speciellt när det varit sån ett tag. Hoppas på bättre väder imorgon, så kan vi gå lite normala promenader och typ… göra något.

Om en vecka är mamma här. Jag funderar på att själv medicinera med någon av typerna pencillin och antibiotika jag har hemma så kanske jag funkar någorlunda näär hon och min moster är här. Så länge jag inte blir alldeles illamående eller har ett hjärta som bultar i 345 km i timmen…

One thought on “Good Girrl

  1. Tack för dina fina ord, för det är inte alla som ser det som du gör (att han är stark pga mig) och ingen som säger det. Men kanske är det sant i det du säger.

    Haha kul att du skriver det om mjölkprodukter. Jag har precis druckigt ett stort glas med milkshake, dvs mjölk i, vilket jag vet att jag blir uppsvullen av. Men det är ju så gott.
    Och här sitter jag med uppsvullen mage och funderar på att ta en bild, lägga ut på facebook och sedan invänta reaktionen och grattiskramarna.
    Ja, jag skulle kunna göra det bästa aprilskämtet på länge…men det är inte april så jag struntar i det.

    Kram kram!!

Kommentera

