Nite

Gått en kvällstur i duggregn, en rask sådan. Duktigt värre måste jag säga. Att det gör svining ont i öronen nu är en helt annan sak men det är väl därför vi har smärtstillande?  Väntar på att dem ska kicka in så ska jag finna sängen min, och förhoppningsvis somna. Om 4 dagar kommer mamma, kan inte annat än att längta faktist, är ju ett tag sedan vi sågs 🙂 Och snart tror jag att Stian och Linnea kommer också, i samma veva typ. Iiih. Liv i huset!

One thought on “Nite

  1. Sv: Jag vágade inte se den första Dabbe-filmen. Den var riktigt grym men jag ska prova och se denna hahaha. Undrar vad biverkningarna blir :))

    Tack gör gratulationen. Det var pá tiden verkligen. Hur e det själv. Blir det nágra Trabzon-visiter i ár?

Kommentera

