Onsdag

Då C har min resväska har jag nu fått ordna mig en ny. Min stora rosa som står i Trabzon är 99 liter medans min nya är… kabinstor. Alltså finns ingen plats för onödiga saker, utan bara det nödvändigaste, och hur bra är inte det? Ingen överpackning den här gången! Det faktum att jag har med mig delar av Cihans sina kläder gör att det blir lite tight men det går bra.

Har sovit som en kratta, och formen är därefter. Men men, det blir väl bättre med tiden eller något sådant. Myser med Brum under filten innan jag ska ta tag i mig själv, borde slänga in en färg i håret men har inte bestämt mig om jag sja göra det idag eller nästa vecka.

Kommentera

