Why?!

Eh, tror jag vet varför jag somnade sittande. Jo, därför att febern är tillbaka. Freaking yey. Eller inte…  Varför liksom? Det är inte så att jag sprungit maraton eller för den delen varit på jobb, var bara allmänt seg när jag och Brumle var ute, så jag gick inte lika långt som jag tänkt.

Jag är rent ut sagt DRITLEI av att gå på halvfart, och inte ens det. Les att tugga tabletter och använda näsespray. Less på att jag inte märker någon skillnad alls. DRITLEI är ordet. Jag vet, mycket klagomål. Sorry eller… eh…

Kommentera

