Torsdag

Gör ett försök på att äta frukost. Det går inte allt för bra då magen vänder sig för varje tugga. Eller, den har vänt sig hela natten och att äta är inte direkt så himla kul. Har gått en tur med Brum, kokar lite mat åt Brumle som ätit dåligt i det sista. Glad att jag inte känner så mycket lukt då det inte är allt för mysigt med kokat kött och ben lukt. Tack för flkt säger jag bara!

Mulet och tryckande ute. Imorgon kommer Linnea och Stian hem och inte minst Lilly och Alexandra! Som jag gläder mig! Minns inte när det var så länge sedan jag inte sett dem på så länge…  Tänker att Brumle kommer bli glad med, aah… Hursomhelst, vi gläder oss. 🙂

Kommentera

