Lördag

Sovit helt ok, även om jag somnade sent. Vaknade dock med en huvudvärk som inte är från denna värld. Har stora påsar under ögonen så ser sådär lagom fräsch ut, men det går säkert till sig när jag börjat röra på mig. Ätit frukost, knäckebröd, tassimo varm choklad och proviva som Stian och Linnea tagit med sig från Sverige, med rabarber ♥ Brumle har fått på sig en stickad tröja, mest för att jag fryser. Om jag fryser så fryser väl han?

Vi ska snart gå ut en tur, så ska jag dra över med dammsugaren och ordna till att mamma kommer. Dem borde ha kryssat norska gränsen för ett tag sedan och kommer nog i eftermiddag. Ciao!

Kommentera

