Niteblog

Brumle ligger död. Alltså, han lever men sover som han är död. Med andra ofd verkar han ha fått nog med motion idag. Tummen upp, good work. Han är trots allt en typ av sprinterhund. Själv har jag en huvudvärk från hell. Smärtstillande funkar inte, så jag har ätit ännu mer riesen och funderar på att ställa mig i duschen till att det inte finns mer varmvatten.

Men, iaf. Helg nu, jag har inte så mycket planer annat än att gå tur med Brumle Bass, så blir det säkert en del mys med Lilly och Alexandra. Är det fint väder kan jag helt säkert få ta med dem på promenad 🙂 Tänkte också fota och visa min skylt! Min fina skylt som jag letat efter länge och fann i Ålesund! Så har jag ju också¨shoppa lite på Gina Tricot, och en helkul liten sak på åhlens. Men skylten, åååh. Är verkligen glad att jag fann den!

Det har börjat bli mörkt om kvällarna och nätterna nu, det betyder alltså en sak – hösten är på ingång. Jag älskar ljusa nätter, och nu när det är becksvart när jag brukar gå tur med Brumle, trist. När jag säger becksvart, menar jag svartsvart.  Bara 9 månader kvar tills att nätterna blir ljusa igen. Yeey…

Kommentera

