Ny trend

Somnat på soffan igen. På mage denna gång. Brumle har haft min rygg sim kudde så det var nästan omöjligt att resa sig.

Jag vet inte helt vad jag skulle gjort utan den där byrackan…

Kommit mig i säng iaf. Hugger snart av mig huvudet. Saknar C dumt mycket. Hade varit bättre om han var här. Helt säkert hade det gjort mindre ont!

Eh nej… Sova mer nu. Minst 7 timmar. Tyop.

One thought on “Ny trend

  1. Tusen takk! De første ukene var knallharde, men har nå holdt på i et par måneder og kommet inn i gode rutiner. Prøver hele tiden å finne noe som motiverer meg til å fortsette. Jeg har ennå en lang vei igjen før jeg når målet mitt, men man må jo begynne et sted for at noe skal skje 😉 Håper du får sove i natt. Kram 🙂

Kommentera

