Sunday

Det regnar, men vi har varit ute på en tur iaf. Påklädda, såklart. Brumle var väl inte så nöjd men nu är vi inne. Äter soppa till frukost och ser DHW. Jag tror inte att det händer så mycket annars idag, jag har ganska ont i huvudet på grund av bihålorna och är allmänt slapp. Brumle sover sött under filten och håller mig varm tillsammans med värmepumpen så jag ska nog klara mig idag. Förhoppningvis klarna vädret upp så vi kommer oss ut en tur igen, utan att se ut som dränkta katter…

Alexandra var här igår när pappan hennes och Lilly var på butiken. Vi myste ordentligt under en filt mest hela tiden och eftersom lå även Brumle under samma filt. Tänk att så små människor kan ge så mycket glädje!

Kommentera

