AOUH!

Kan inte helt låta bli att känna mig lite nedstämd. Jag tänkte att det skulle bli bra av att rida, för att rida får mig att må bra. Att gå en tur på fjället var sjukt mysigt det också, och jag mådde bra i själen om ni fattar vad jag menar. Nu därimot, gör det så svinigt ont och trycket i huvudet gör mig illamående.

Har gått en timmes tur med Brumle, det hjälpte lite. Så 45 minuter i duschen och efter det var jag människa, i typ 10 minuter. Visserligen har formen varit helt ok idag fram till kvällen. Lite tabletter och vätska så ska jag finna sängen, sluta klaga och försöka sova…

Kommentera

