Flytande Rennie

Det pöser ner. Bokstavligen pöser ner och min lilla hund gömmer sig under filten. Men, på något sätt gör det ingenting. Jag har det mesta klart, äter lite lunch – knäckebröd med philadelfia och tassimo varm choklad. Kokar ägg till Brumle, och borde snart ta fram dammsugaren, en snabb sväng. Känner på något konstigt sätt att jag fått mycket gjort på kort tid… Vanligtvis brukar jag inte hinna mycket annat än att gå tur med Brum och äta frukost på 3 timmar mne icket idag. Jag vet, jag är trög men det blir så ibland.

Lite Brumlekos, så tar vi tag i tinger igen. Låter maten landa lite först. Är bsta kompis med flytande Rennie idag efter alla våfflor och all mjölk igår. Flytande Rennie is the shit! Inte för att jag har så mycket halsbränna – men därimot magsyra som gör att jag inte får i mig mat, vatten eller något alls utan att det kommer upp i igen… Men som sagt, flytande Rennie is the shit!

Kommentera

