Tisdag

Gått en tur med Bumbrumle, tagit lite sol och äter nu frukost och myser under filten med Brumle. Det kan vi dock inte göra hela dagen, men en liten stund till iaf. Ja borde figurera ut vad jag ska åka i.

Jag skulle gärna vilja vara den typen som är sådär fin och fräsch och redo för en 5 stjärning restaurang direkt när hon kommer av flyget, men så är dessvärre inte fallet. Jag har lust på joggebyxor och min skechers plus en huvtröja. Inte särskilt glamouröst men väldans comfy. Tror jag kör på den alltså, det är ju liksom det bästa. Och det enda jag går i hemma, hihi. Snacka om stil, liksom 😉

One thought on “Tisdag

  1. Ohh, det hadde vært veldig trivelig 😀 Meeen, om du ser meg på flyplassen må du snakke til meg altså! Jeg kommer med flyet på formiddagen, og reiser videre til Antalya i 17-tiden, så er stuck der i ganske mange timer. Om jeg ikke ser deg, så ønsker jeg deg riktig god tur!! Kos deg så mye med din C. Du fortjener det så inderlig 🙂

Kommentera

