Honey, I’m home

Jag ska erkänna att gårdagen, och kvällen före det var otroligt tung. Jag ville så gärna ha Cihan med mig hem NU, även om slutet är nära och vi faktist VET när det kommer att bli av nu…

Började jobba idag, och var väl egentligt inte så upplagd men det var faktist ganska gott, tiden gick och man känner att man faktist gjort något. Det mesta går på rutin och jag ser framemot att jobba imorgon. Att jag sedan kom hem till en bokstavligen överlycklig hund, fick mig faktist att känna mig ok. Vi har gått en tur, han måste ha ont i svansen då den viftat konstant i snart 1,5 timme och så han pratar.

Just nu kontrollerar han så att ingen varit här hemma, samt har stenkoll på mig. Att gå någonplats utan honom så ens in i tvättstugan är omöjligt.

Kommentera

