Torsdag

Ätit mat för första gången sedan jag kom tillbaka, har mest ätiti kex med russin och choklad, plus lite smaklöst bröd. Mest så gjorde jag det för att jag behövde smärtstillande och vet jag något så är det att inte ta Tadolak på tom mage.

Börjar jobba kl 16 idag. Sovit till kanske 11. Gått en tur med Brumle som ätit upp maten jag inte klarade få i mig som nu sover under filten, igen. Han har sovit på min rygg mest hela natten. Det är bäst så, tror jag. Mindre dumma drömmar när jag väl får sova, vilket var runt 5 imorse tror jag. Jao jao, det blir nog bättre.

Lite DHW innan det är dags att byta om och ta ut Brumle före jobb. Jobb som faktist inte är en pina längre. Känslan att komma på jobb UTAN ont i magen och ångest är otroligt skön, hoppas det fortsätter så.

Kommentera

