Yoldas

Är inte helt säker på att det här me fridag är helt bra. Allt blir så mycke mer… påtagligt. Less på att vara ensam. Hatar det, rent utsagt. Men greit, jag vet jo iaf att jag klarar mig själv nu. Eller?


Sist, när vi var på Berke fanns en häst där som liknade min gamla häst från Sverige. Samma färg, samma sjukdom, lite samma känsla över Yoldas, som det var över Anemone. Så  i år var hon inte längre där, alltså… Jag är inte um utan förstår jo att hon är borta. Det är som det är med djur, men likaväl så tycke jag att det oansvarligt att låta sadeln hänga ute och bli förstörd. Kanske därför att jag på något vis kände igen mig i den, tilltuffsad och sliten. Sprucken.

Gud, så jag saknar min andra hälft. Jag kan inte ens beskriva hur mycket.

One thought on “Yoldas

  1. Då Hasan har en travel agency får vi det gratis eller till spec. pris men här i Alanya kostar inträde 25 lira/pers (vuxen), 35 lira om man vill ha lunchmeny som är pizza el, hamburgare, pommes, dricka. Ingen höjdar mat alls. På stora waterplanet tror ja det stod på skylten 45 el 50 lira/man för vuxen. Lunch får man sen köpa där inne. Bättre mat då det finns flera ställen att äta på och fler valmöjligheter.

Kommentera

