HOLIDAY

Slänger upp några bilder från de senaste dagarna, alltså innan jag kom till Norge. När jag säger några, menar jag… för många.

Vi börjar i Kemer ;


Vi var såklart i Phaselis också, tyvärr bara en dag. Men, det är helt klart den bästa stranden jag träffat på i Turkiet. Den är värd sina 8 lira per skalle för att ta sig in, utan att tvivla!


Vi bodde på Berke, och jag hittade en gammal vän från 2 år tillbaka. Jag var nede hos henne varje kväll och myste.


Vi gillade hängmattan och kom överens om att vi ska ha en sådan när vi kan. Mycket bra kan förövrigt pratas om i en hängmatta, ett tips bara.

Så, bara för att vi har lite svårt att vara på och samma ställe på en semester – vände vi näsan mot Alanya. Tro det eller ej. Första kvällen spenderade vi på Crazy Bull.

Annars spenderade vi en del tid på C’s gamla jobb. Jag hade fast plats i baren – mest för att man ser bäst därifrån. Men visst slank det ner lite också. Denna var dock inte min.

Vissa kvällar var vi hemma. Och vissa gör helt enkelt det mesta så fort dem ser en kamera.

Andra tar suddiga bilder… (Inte jag, såklart)

Åkte till Dim Cay och coolade ner oss lite.
och såklart upp till Kale. Och nej, posen var inte planerad. Vi tänker bara litt lika…

3 thoughts on “HOLIDAY

  1. kjempefine bilder. Ser dere har kost dere 🙂 Lurte på om du kunne skrive litt om hva dere gjorde i kemer, eventuelt flere bilder? skal på en liten miniferie dit i november for første gang 🙂

Kommentera

