Måndag

Tro det eller, ej – jag är glad att måndag är här! Har faktist sovit i sängen inatt, gått en tur med Brumle och ätit frukost. Med andra ord haft en ganska normal och bra morgon. Fått ringa några samtal och ska snart hoppa i duschen. Snart borde egentlig vara NU med tanke på att jag ska på jobb om inte så länge. Så, med andra ord hoppar jag i duschen. Väntar på att C ska pipa, så egentlig borde jag nog skynda mig…

One thought on “Måndag

  1. Hmmmm, tja jeg har vært innom Queens i 45 min. en eneste gang i løpet av ferien. Da satt jeg i den ene baren med tre andre jenter og en innpåsliten tyrker. Men det var rundt den 17. Ikke 11.-13. Var nok neppe meg du så 😛 Har du det bra??? 🙂

Kommentera

