Planerar

Jag planerar. Ser på flyg och hotell. Mixar och klistrar. Tänker på framtiden, tänker på slutet på december och januari. Jag måste planera. Känner att jag bara måste. Motar mig isäng. Det har varit en lång dag, en ond dag. Sista timmarna på jobb var inte de bästa och det var minst sagt bra att jag jobbade sammans me Annie.

Har duschat, myst med Brum och ska snart gå isäng. Börjar jobba kl 15 imorgon har har planerat in en date med hubby. Det är i alla fall något att se framemot ♥

Kommentera

