Lördag lördag lördag!

Lördag, och imorgon är det söndag, vilket betyder ledighet! Har legat länge idag, vaknade upp till minnet av att jag glömde köpa toalettpapper igår och med andra ord fanns det inte mycket annat att göra än att… gå och köpa det. Tur att det inte är längre bort till jobbet än vad det är.

Annars, jag har lust att göra något med håret. Bli brunett igen, klippa det till en frisyr som jag faktist orkar styla, eller tja… bara något. Men jag vet också att blir jag brunett eller rödtott så vill jag efter kort bli blond igen. Kanske jag bara borde byta blondfärg? Ska figurera ut det där, tror jag.

Nej, en timme innan jag borde byta om och ta ut Brumle, som börjat snarka bredvid mig. Det är frestande att göra honom sällskap, om jag erkänner…

One thought on “Lördag lördag lördag!

  1. Va trist att ni fick så dålig mat. 😦 Jag har bara ätit fisk eller kyckling där på våra safari och vi sa igår hur god salladen var och kycklingen (köfte som dom andra tog) hur gott den smakade, kolgrillat med jätte god kryddning. I år är första året på flera år som vi har dimcay som lunchställe igen. Innan har vi ju haft bara Kadirpinari men i år har vi båda. Men visst är det ett mysigt ställe, dock gillar jag Kadirpinari mer. Mysigare och mycket lugnare än Dimcay.

Kommentera

