Sunday

Det regnar, ibland pöser det ner, så lugnar det ner sig och så börjar det igen. När jag och Brumle var ute så regnade det inte så mycket men vi hade motvind så jag behöver kanske inte säga så mycket mer. Brumle viftade på svansen så fort han såg huset och gnydde av glädje när han kom in och jag ska erkänna att jag kände likadant. Vi har ätit frukost, en sen sådan då jag inte kom ut ur sängen förrän 11, och lagt lite kläder på tork.

Brumle har nu efter mycket om och men hittat sin plats under filten, och jag borde ta fram dammsugaren. Ska bara, ska bara först. Är bara så slö, men tänker det är lov efter 6 kvällsvakter.

Kommentera

