Papers, papers, papers.

Jag badar i papper. Passkopior, kopior på vigselbevis och visum. Kopior av papper jag skickat och kvitteringar med spåringsnummer, anteckningar, och lite mer. Borde jag säga att jag badar i kopior kanske? Att organisera, vad är det?

Iaf, jag har idag stressat såpass att jag klarat äta middag, inte tryckt i mig choklad och faktist haft en bra dag på jobb. Pluspoäng! Iaf jämfört med igår då jag bostavligen bara ville lägga mig op golvet och SKRIKA, i både norsk och svensk betydelse. Ja, jag borde lära mig att inte ”ta det så hårt” utan faktist se problemet i fråga fråj olika vinklar. Jobbar på det – när det här är över.

Under kvällen har jag och L även gjort lite planer för nästa vecka då jag har lite ledigt från jobbet – kom torsdag! Och på söndag är det första advent, hur hände det? Våra planer innehåller bland annat baking, av hus och kakor. Kanske något annat mer?

Well well. Dags att telefonterrorera C. Jag behöver några siffror och födselnummer som jag och förmodligen inte han heller, kan i huvudet… Så sånn egentlig måste vi nog vänta till imorgon för att få tag på tex Cs mor. Men, det är värt ett försök. Tjing!

Kommentera

