Sakta men säkert

Efter att bokstavligen dragit C ur sängen, via telefon såklart har vi bokat tid på ambassaden, betalat avgiften (som vi får tillbaka, höhö) och nu ska han som ska möta upp på ambassaden bestämma sig hur han ska ta sig till Ankara. Och med det, är det som att lugnet sprider sig och jg är faktist nästan inte stressad alls. Visserligen, ”vi” har inte tid förrän om lite mer än en vecka, men det är bara bra med tanken på att papper ska översättas, stämplas och ordnas.

Jag minns sist när vi gjorde det här, det hade jo en helt annan propotion på många sätt och jag var full av fjärilar i magen, till skillnad från att jag faktist nu är lugn, säker och faktist lite hungrig (och det är positivt) Enda mer positivt är att till skillnad från förra gången är det nog med en tur till huvudstaden då dem faktist börjat skicka passen med bud. Minst sagt dritbra.

Nej, jag borde snabbduscha och efter det är det dags för jobb. Enda en kvällsvakt, men nästa vecka har jag 3 dagar fri, som sagt i ett tidigare inlägg. FRI en fredagkväll, och det är inte bara bara. Jag gläder mig! Fick en liten försmak idag, då två rosa jenter stod utanför min dörr och ville gå en tur. ♥

Kommentera

