3 December 2012

Solen skiner ute, men det är likaväl svinkallt. Jag äter frukost, städar ur ett kylskåp och hoppas på att mina arbetskläder som jag hade planerat att hänga på tork igår men som jag somnade ifrån ska torka. Om dem inte gör det, har jag minst sagt ett problem 😉

Börjar jobba kl 16. Helt ok faktist. Brumle sover under en filt och jag borde fortsätta med kylskåpet även om jag också skulle vilja sova jag med. Igår hade jag planer om att lägga mig tidigt men hade glömt att öppna dörren till sovrummet så där var det minst sagt kallt. Det slutade med att jag sov lite på soffan, fram till 4 eller något. Enda anledningen att jag egentlig tog mig i säng var att C ringde, vilket var bra.

Uff nej. Om jag reser mig upp och gör något kan jag dela filt med Brumle lite senare. Lurt, inte sant?

Picture0259

Kommentera

