Antingen eller

Har pinat mig genom 30 minuter på Brun och Blid idag. Egentlig var det en chansning då jag sist blev betydligt sämre i bihålorna. Men inte idag, håll i er – efter 30 minuter i solariumet har jag snytit mig, ordentligt för första gången sedan i Turkiet. Hah! Jag ska så dit igen om några dagar.

Igår bokade vi biljetterna till Ankara. Visserligen kunde jag ha låtit min kjäre tagit hand om det själv MEN då jag gillar att boka flygbiljetter (falskt – det är något av det värsta jag vet men läs mellan raderna, jag gillar att veta exakt vad som händer) så gjorde vi det tillsammans. Via telefon såklart. Vid varsin pc, på telefon. Använda skype? Msn? Nej da. Förövrigt har jag fri idag, imorgon och på lördag! Nice, med andra ord. Jag har stora planer: Gå tur med Brumle, dammsuga. Kanske laga mat. Kanske… 🙂

 

 

Kommentera

