Fallback

Vi har dubbelcheckat papper, jentemot udi, ambassdens hemsida och dem vi lämnade in sist. Eller vi och vi. Jag kommenderar i telefon och Cihan löper runt. Stackars man, jag känner mig som en typisk fru, den jag aldrig skulle bli.

Och även om jag inte har anledning, även om framtiden är ljus så är allt bara för mycket i stunden. Jag stressar och Brumle lägger sig på mig. Bokstavligen på mig, vilar sitt huvud mot mitt bröst och lägger sin tass på min axel. Den som säger att hundar inte har själ, eller inte förstår har fel.

Dags att försöka sova, försöka glömma illamåendet och ekandet i magen. Först ska jag krama min hund tillbaka, på det vis han förstår. Jag borde köpa lasange till honom imorgon. Han har jobbat hårt idag.

wpid-2012-08-28-14.02.00.jpg

Kommentera

