Natt till måndag

C flyger till Ankara om 4,5 timme. Intervju om 7,5 på ambassaden.

Min hals är svullen och näsan är tätt. Jag kommer verkligen sova gott inatt. MEN, jag har haft en meget bra dag. Jag gillar att jobba söndagar på människors mentalitet är så mycket… människor är glada på söndagar. Dem stressar inte. Dem ler och säger tack och säger hej på ett helt annat sätt. Avslutade kvällen med kvällsmat en trappa upp, lite småprat och såndär kvalitetstid. Jag, av alla människor, kommer vara så glad när alla examens är över, så jag och Linnea kan se film, och göra dem där vardagliga sakerna som är så bra att göra tillsammans med vänner.

Iaf. Äter ammoklavin. Mitt ansikte bränner, under huden. Hjärtat bankar. Tänk om flyget blir försenat? Tänk om vi glömt något? Herregud. Jag kan inte annat än att ha lite ont i magen, å Cihans vägnar. Vilken press det måste vara, det här. Men han säger ingenting, han bara frågar, dubbelcheckar och är positiv. Varför kan inte jag vara sådan?

DSC_1173

3 thoughts on “Natt till måndag

Kommentera

