Sjuk och hungrig

Är sådär mysigt förkyld. Sår hals, tätt näsa, torra slemhinnor och dödstrött. Till och med yoghurt smakar papper och jag har slut på toalettpapper. MEN, jag bokar biljetter. Biljetter för 2. Visst, vi har inte fått svar men jag kunde inte låta möjligheten försvinna när jag var inne på mitt dagliga besök på norwegian.no

Haft mamma och Cihan på telefon, Linnea lite kort å face och Brumle sover bredvid mig. Dagen är alltså inte så tokig tack vare alla dem. Lite gör mycket! Nu ska jag bara figurera ut hur jag ska ta mig på jobb. Jag har lust på hamburgare – typ Burger King, McDonalds, Frasses. Frasses med mamma hade varit perfekt idag. När jag och C åker till Sverige ska jag äta på frasses.

Så. Klä på sig. Gå ut med Brumle. Gå på jobb. Stå upprätt. Vänta på ambassadens sitt svar. När jag bara vill sova. Och äta på frasses.

Kommentera

