Late nite

Haft en bra dag. Myst med L och A. Mina lussekatter blev inte så fina men goda, mjau! Nästa gång ska jag ha på lite pärlsocker, om jag kan hitta det, såklart…

Lyssnar på Yusuf och Emre. Är klarvaken och.borde färga håret men, att börja med det klockan 2 på natten kändes sent. Är allt annat än redo för inspurt inför sista dagarna före jul. Post i mängder, mat i mängder – men dagarna går iaf fort. Det är bra!

Trots musiken hör jag fotstegen jag nämnde igår. Jag måste inbilla mig… Eller?

Kommentera

