Nite

Jag borde göra så mycket. Vi snackar megamycket.

Färga utäxten
Tömma garderoben för saker, och fylla den med kläderna på golvet.
Ha in hyllorna i kylskåpet och packa ur väskan från Augusti.
Bada Brumle och försöka klippa hans klor, inte minst organisera frysen så att man kan öppna dörren utan att ting bokstavligen attackerar en.
Komma ihåg att köpa mer hundmat (köpte idag men orkade inte köpa allt på en gång) och tvätta filten i soffan, plus kuddfodralen.
Plus göra plats för C i garderoben, sortera ut sommarkläder och sådant som aldrig blir använt.
Så packa.
Jag jobbar imorgon och måndag. Jag är extremt långsam och oeffektiv. Bihålorna spränger, jag ser ut som ett spöke. Nice.

Men jag klarar ingenting. Inte ens att lägga mig i sängen. Eeeh?

One thought on “Nite

Kommentera

