All I ever needed

En hand på min rygg när jag ligger på mage. Varma fötter som värmer mina kalla. Mer än halva sängen upptas av någon annan än mig. Och jag är glad. Har det bra. Vill kalla mig lycklig. Är lycklig!

Till sekunden då jag börjar räkna antal dagar vi varit tillsammans. 3veckor nu. Hur många dagar kvar? Och här blir jag konfunderad – 3 veckor kvar till att vi, enligt polisen får svar på vår ansökan. 2,5 månad kvar på turistvisumet. Ca 6 månader till nästa ferie? Eeh… Hur många dagar kvar?

Och tro inte att jag är ledsen. Jag bara förstår hur dåligt jag har mått. Hur lite jag har lett. Hur ledsen jag vande mig till att bli. Men nu, nu är jag lycklig.

One thought on “All I ever needed

  1. Å vad bra du är lycklig ! Vi känner ju inte varandra men du verkar va en bra människa och jag önskar dig/ er all lycka de är du värd 🙂

Kommentera

