Status

2 veckor sedan vi lämnade in ansökan för UT.
2 veckor till att vi enligt polisen ska få svar.
3 veckor till att jag fyller 25.

Min hjärna är gröt efter dagens vakt.
Jag somnar snart sittandes.
Om det inte hade varit för att jag kom att tänka på UDI, ansökan och väntetiden.

Oh. Vi mår bra. ♥

One thought on “Status

  1. Jag har lämnat in alla papper, och han sa att dom skulle skicka hem tillståndet den här veckan. Så nu väntar jag bara på ett brev från Ambassaden. Och peppar peppar så sitter det ett arbetstillstånd i passet och jag inte fått avslag. Idag är det tisdag, så har jag inte fått det om 2 dagar så börjar paniken infinna sig! Men det går nog bra, det må det. ❤

Kommentera

