Lugnet före stormen

Oron i kroppen vill liksom inte lägga sig. Jag vet inte helt var den kommer ifrån. Eller, jo… Jag vet nog det men jag hade tryckt paus på den. Jag hade bestämt mig att inte kännas vid den. Det är för stilla. För lugnt. Och det gör mig enda mer orolig. Något är på väg att hända, jag är säker på det. 

Okej. Jag är den neurotiska typen människa. Jag blir lätt stressad, ibland. Jag oroar mig väldigt lätt. Saker och ting sjunker inte direkt in, utan dem står och studsar som en mer eller mindre stor boll mot tinningen. Och tro mig, precis nu studsar det sjukt mycket, utan att jag fixar att ta på var. 

Picture0155

Kommentera

