PAUSE

Förvirringen är total. Jag vet inte om  det som händer är bra, eller dåligt. Jag har ännu inte bestämt mig för vad jag jag tycker, känner och hur jag ska reagera utan har helt enkelt, tryckt på pause. Jag kan inte, fixar inte att ta tag i det nu, och med tanke på vad klockan är, är det bättre att börja med precis det imorgon. Istället ser jag Castle, äter chokladkaka och tar så ca ett tvprogram i taget.

Det är bättre än att inte kunna andas. Bättre än att skakande inte kunde få av sig sockarna. Bättre än att tårarna okontrollerat rinner.  Jag tror det kallas framsteg?

Kommentera

