Tirsdag

Dunkar huvudet i väggen och väntar. Och väntar. Och väntar. Idag är jag sliten. Jag är sjukt trött, frusen och ser inte hur jag ska få till att laga mat, äta maten och så vidare. Faktum är att jag behöver gå på toa men jag vet inte en gång hur jag ska göra för att röra på benen.

Men – det ska sägas att C tog mig ut i solen och skogen. Vi gick en tur, solen sken och B var mer än glad för sceneriet. Yeey for me! B verkar förövrigt ha tagit jobbposition och ligger pressad mot mig hur jag än vänder på mig, men jag klagar inte. Dock börjar jag bli hungrig. Kan jag få mat genom sond?

Kommentera

