Tgif – in my ass

Jag började bli trött och sliten runt kl 19.00 igår. Efter middagen blev det lite bättre och så kom något som kändes som feber, på insidan medans kroppstempraturen var helt normal. Gick i säng runt 00.00. Låg vaken till 02.00. Vaknade med ett ryck en halvtimma senare. Upprepade proceduren vakna – slappna av – somna om några gånger. Stirrade i taket i ca en timme runt kl 4. Vaknade i panik av en mardröm där benen var fulla av bölder och öppna sår. Kliade upp några innan inte existrerande sår innan jag somnade om för att vakna igen. För att ge upp.

Jag är så trött att jag kunnat spy. Ringte mamma och grät lite. Spelat farmville. Myst med B. Vurderat att baka bullar. Gått tillbaka till sängen. Lagt mig så nära C jag kan. Tydligen synkas hjärtrytmen til en annan om man är glad i denne – då borde också andningen synkas – kanske kan jag sova  nu?

Kommentera

